آیا نوکیا ی من اصله ؟؟ یا اسله ؟!

by

اگر کد زیر رو بزنید
#06#*
فوری یه شماره براتون نمایش داده میشه
رقم 7 و 8 را نگاه کنید
اگر 20 یا 02 بود تو امارات سرهم شده و افتضاح است
اگر 08 یا 80 بود تو آلمان سرهم شده و بدک نیست
اگر 01 یا 10 است تو فنلاند سرهم شده و خوبست
اگر 00 بود تو فرانسه سرهم شده و عالیست

نهایتا اگر سایر ارقام بود چینی هست ( البته اکثر گوشیها ازاین قبیلند.)

مشترک فید وبلاگ ما شوید..

کلکسیون فیلم های مستربین

5 پاسخ to “آیا نوکیا ی من اصله ؟؟ یا اسله ؟!”

  1. p30street Says:

    @ p30street:

    test

  2. p30street Says:

    @ محمد!:

    واسه من N81 فنلاند بود

  3. محمد! Says:

    این مطلبت هم جالب بود. مال من فرانسوی الاصل بود! [نیشخند]

  4. محمد! Says:

    ممنون. مشکل وقته. من وبلاگ همه ی دوستانم رو از طریق فید دنبال می کنم. دیگه چی بشه برم تو لینک اختصاصی صفحه نظر بدم. مشکل وقته دادا. وگرنه ما چاکر شما هم هستیم.

    راستی، فیدت چه عجیبه! Media files چیه تهشون؟!

  5. Admin Says:

    طبق دسته بندی شما، باید گوشی ای که من تست کردم، فندلاندی باشه، ولی من میدونم که این گوشی آلمانی هستش…
    هم روش نوشته، هم اینکه روی گوشی که نمیان چیزی بنویسن که توی سر مالشون بخوره…
    به هر حال فقط خواستم نتیجه ی امتحان کردن خودم رو خدمتتون گفته باشم

پاسخی بگذارید

