سرعت اینترنت من….!!!

by

سلام داشتم دو اینترنت گشت میزدم دیدم نوشتهSpeedTest گفتم بذا نتیجشو بهتون نشون بدم…..

آدرسش

این یکی نسبت به هم نوعانش سبک تره و جالب تر

مطالب مرتبط در وبلاگ های دیگر:

با این سرعت اینترنت به  کجا می رویم؟؟

پ.ن:

راستی اگه شما هم به اون آدرس رفتید  یه عکس از سرعتتون رو برام میل کنید یا در بخش نظرات بگید تا من به اسم خودتون بذارم تو بلاگ

my Mails

rahimi.adel@gmail.com

rahimi.adel@live.com

lomous_maxima@yahoo.com

پ.ن 2:

این واسه چند دقیقه بعدشه ……!!!!!!!

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , ,

4 پاسخ to “سرعت اینترنت من….!!!”

  1. شرکت داده پرداز نوین Says:

    آها یادم رفت بگم —- از بس عصابم بهم ریخته

    بچه ها سلام

    بعدش اونارو بخونین

  2. شرکت داده پرداز نوین Says:

    سلام !!!
    بابا من اینترنت 1 m.b گرفتم برا شرکت —- نه سرعت داره نه میشه دانلود کرد
    نه میشه Up کرد – آخه خاک بر سر من و این مملکت که صاحاب نداره 3 ماهه گرفتم اولشم کل پولو هوتوتو 300 تومان با مودم !
    الان زنگ میرنم میگن سرورمون وصله ایراد از مودم یا شبکتونه
    من تست مست حالیم نیست! من پولمو میخام
    اصلاً میرم شرکتمو منحل میکنم میرم خونه
    شرکت خدمات دخنده شاتل هست
    نگیرین آقا منو نگاه کنین
    من کارم واسطه گریه
    همشم e-mail دارم
    ….
    خاک بر سر هر چی شرکته ADSL
    والا اینا باید گاو بچرونن

  3. عادل رحیمی Says:

    @ Mory:

    آره به خدا……

  4. Mory Says:

    بابا ما هم تا یه چند وقت پیش اینجوری بودیم! اعصابت داغون میشه! خداییش وصل نشی سنگین تری… وقتت حروم میشه…

پاسخی بگذارید

