26 پاسخ to “بهترین خصوصیات ویندوز 7 رو همین حالا دریافت کنید”

  1. دانیال Says:

    من ویندوز7 رو دریافت کردم .این ویندوز خیلی سرعتی تر از ویندوز ویستا و اکس پی است .
    تم این ویندوز بسیار زیباست و بوت آن هم فرق دارد به شما توصیه می کنم که حتما یک نسخه 7000 آن را تهیه کنید.مراقب باشسد که نسخه 7000 آن باشد نه 6800.
    چون 6800 با 7000 فرق دارد.

  2. ناشناس Says:

    بازی شطرنجش از همه باهال تره ….

  3. داود Says:

    سلام
    ممن ويندوز 7 را نصب كرده ام ولي هركاري ميكنم نمي توانم انرا فارسي منم وفارسي تايپ كنم. ايا امكان دارد راهنمايي كاملي ارائه دهيد؟
    سپاسگزارم

  4. علی صادقی Says:

    خ خوب بود بسیار بسیار ممنون

  5. مهدي Says:

    اون مشکل فارسی شدنش هم حل شد … مثل ویستا فارسی میشه … جالب اینه که همه نرم افزار های ایکس پس رو ساپورت یکنه … حرف نداره

  6. تبدیل ویندوز xp به ویندوز 7 بدون نیاز به کرک فایلهای سیستمی « P30street Says:

    […] به دنبال دریافت جزئیات بیشتری از ویندوز 7 هستید این پست رو […]

  7. مهدي Says:

    عجب …. جالبه . از همه شماهايي كه نقد كرديد كدؤما از اين ؤيندوز استفاده كرده … من 3هفته هست دارم استفاده ميكنم ؤ بايد كفت فؤق العاده هست …… سرعت بالا . محيط كرافيكي عالي ؤ لذت بخش…. فقط فونت فارسي نتونستم درست نصب كنم . اين هم الان فونت عربي هست ….

    finglish :
    az shuma doostayee ke naghd mikonid chand ta ta hala azash etefade kardid .. man 3 hafte hast estefade mikonam va bayad begam . foghalaade hast . ba sorate bala va mohite gerafiki alli . faghat font farsi nadare…
    man az font arabi estefade mikonam….
    donble inam ke farsi ro ham beshe behesh khoroond….

  8. IT Village Says:

    باراک اوباما، ویکی پدیا فارسی و ویندوز ۷…

    دیروز برای  جستجوی یه مطلب سری  به ویکی پدیا فارسی زدم. دیدم عکس مقابل، عکس برگزیده هفته انتخاب شده. خواستم یه اسکرین شات از صفحه بگیرم، یا…

  9. ALEX Says:

    من همه روز هستم توی وب سایت تون ولی نظر نمی دم ولی این بار فرق می کنه.این نسخه رو اگه دارین به ایمیلم پیغام بدین من میخوام خودمانی بگم برایم ایمیل کنید ممنون می شوم.
    دستتون درد نکنه

  10. حمید Says:

    معدرت می خام این چرندیات چیه که نوشتی اصلا نمیشه windows vista یا windows 7 رو با XP مقایسه کرد از همه نظر متفاوتند. مثل اینه که کامپیوتر رو با آتاری مقایسه کنی

  11. محمد Says:

    ممنون از اطلاعات مفیدتون

  12. تبلیغات Says:

    متشکرم. مطلب بسیار عالیی بود.

  13. kamran Says:

    خسته نباشی اینقدر خودتو زحمت دادی اما بنظرت اگه فرق ویندوز 7 فقط تو همینا بود که گفتی مایکروسافت که مرض نداشت اینهمه خرج کنه ویندوز جدید بده بیرون آپدیت میداد

  14. ebi Says:

    yek soal age in win ro nasb konam barnameha to drive c pak mishan?

    sorry age farsi nanweshtam chun keyboardam farsi nadare .

  15. هادی Says:

    آقا اگر میگذاری که دانلود کنم که خیلی خوبه اما من فکر نمی کنم؟

  16. ناشناس Says:

    ولی خودمانیما.فکر نکردی این چرندیات یعنی چه.اصلا» تو از ویندوز 7 استفاده کردی ؟

  17. mohammad Says:

    سلام چرا برای فروش نمی ذارید این نسخه رو اگه دارین به ایمیلم ÷یغام بدین من میخوام

  18. سید مهدی سلیمان نژاد Says:

    یکی کمکم کنه واسه من فیلتر گذاشته فیلتر چرتیه تو بقیه لینکها هم فقط توضیح داده

  19. ناصر Says:

    اسپم چيه بابا … واسه پيشرفت خودت گفتم…

  20. عادل رحیمی Says:

    دمت گرم بابا حال کردم …

پاسخی بگذارید

