2

by

اینم از دومین کمیک امیدوارم مشکلات اولین کمیک رو نداشته باشه :دی

ممنون

My Dad's Blog !!

My Dad

نسخه ی اصلی ( انگلیسی ) در ادامه ی مطلب...

مطالب مرتبط:

اولین کمیک

بهترین خصوصیات ویندوز 7 رو همین حالا دریافت کنید !

باز هم گوگل دنیای سایبر را به لرزه انداخت

ویستا خوب یا بد ؟

پ.ن 1: تا چند روز آینده یه کمیک در مورد ویستا میخوام آماده کنم

Original Comic

Original Comic

اگه میخواستم به صورت کلی معنی کنم (بدن در نظر گرفتن عکس ها و زبان فارسی ) معنی به صورت زیر می شد:

آره ؟!؟ وبلاگ بابای من از وبلاگ بابای تو ترافیک بیشتری رو گرفته

حالا شما بگید چیکار کنم ؟

این مطلب رو با دیگران به اشتراک بگذارید:

برچسب‌ها: , , ,

4 پاسخ to “2”

  1. حدیثه Says:

    آره !!! ترافیک وبلاگ مامان من از وبلاگ مامان تو بیشتره !!! اسمایلی کشیدن موی سره دختربچه مظلوم :))

  2. mohammad Says:

    پس تا بچه دار نشدم بهتره بیشتر به فکر بالاتر رفتن سایتم باشم تا در آینده بچک عقده ای نشه!

  3. khosrobaigy Says:

    ممنون
    ترجه بالا خوبه و نباید لغت به لغت ترجمه کنید!

  4. یاسر Says:

    دعوای دو بچه بالاترینی :
    امتیاز بابای من از امتیاز بابای تو بیشتره
    فردا میگم دوستای بابام بریزن بابات رو منفی تیتر، توضیح نامناسب بارون کنن ببینیم امتیاز کی بیشتره

پاسخی بگذارید

