وورد پرس هم بله !!

by

چند روز پیش خواستم وارد داشبورد بشم دیدم با ارور زیر مواجه میشم:

The server at wordpress.com is taking too long to respond.

خیلی سعی کردم خودم مشکل رو حل کنم مثلا:

SSL & TLS

ولی نشد از چند تن از بزرگان هم پرسیدم ولی بازهم نتیجه ای نداشت

تا موقعی که منصور گفت که اون هم نمیتونه لاگ این کنه اول فکر کردم مشکل از آی اس پی ماست ولی دیدم سایت های دیگر رو راحت باز میکنه تا موقعی که داشتم به طور اتفاقی از یه نرم افزار آنتی فیلتر استفاده میکردم اصلا حواسم نبود و به وورد پرس هم رفتم (تو این چند روز عادتم این شده بود :دی ) تا با کمال تعجب دیدم لاگین شدم  که در اون لحظه به این کار کثیف ووردپرس پی بردم :دی

Wordpress Logo

پ.ن 1 : دوستان به خاطر غیبتم ببخشید کامپیوتر نداشتم

پ.ن 2 : شاید این کار مشکل سرور ووردپرس  برای زبان فارسی باشه و هزاران شاید دیگر اگه نظری دارید حتما ذکر کنید.

پ.ن 3 : بزودی با پست های جدید میام

پ.ن 4 : شاید هم مشکل ( یا فیلترینگ ) از طرف مخابرات باشه

مطالب دیگر وبلاگ که شاید به دردتون بخوره :

Display Driver stopped responding And has recovered

کرک جدید برایKaspersky Internet Security 2009

بهترین خصوصیات ویندوز 7 رو همین حالا دریافت کنید

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید:

برچسب‌ها: , , , , ,

4 پاسخ to “وورد پرس هم بله !!”

  1. آرش Says:

    با سلام
    بنده هم به اين موارد برخورده بودم…. در مورد برخي سايتهاي خاص كه آمريكايي يا وابسته به دول غربي كه ما رو تحريم كردن

    من هم با فيلتر شكن رفتم، ديدم كه چه راحت آن سايتي كه مشكل اتصال ميزد حالا شده قابل اتصال
    به نظر من هيچ دليلي جز اين نداره كه چون ما آي پي ايران داريم، اون سايت ميفهمه و عكس العمل نشون نميده (يعني به ما نميخوان سرويس بدن) ولي وقتي با فيلتر شكن از طريق سروري كه در آمريكا يا ساير كشورهاي غير تحريم وارد سايتشون ميشيم خيلي راحت به اونها سرويس ميدن

    خيلي نامردن
    حداقل توي سايتشون هم هيچ متني نميزنن كه آقا شما تحريم هستين …. كه حداقل بفهميم و بتونيم از خودمون دفاع كنيم …..
    مگه اينكه كسي با اين جور مشكلات قبلا برخورده باشه و با يك فيلتر شكن بياد توي اون سايت ….

    موفق باشين

  2. حمید Says:

    جو گیر شدی ها.. از مشکلها پیش میاد..
    اگر با آنتی ویروس هم اون پیغام رو دریافت میکردی جای تعجب بود که وردپرس به اون عظیمت دچار مشکل جدی و سراسری شده.

  3. Jahesh Says:

    man linket kardam – mano belink

پاسخی بگذارید

