مشکلات 7 با کامپیوتر من

by

بالاخره بعد از سه روز استفاده از 7 با مشکلاتی روبرو شدم.

1.اتفاقی داشتم تو 7 دور میزدم تو آدرس زیر دیدم به جای 27 رو نوشته 17 روز مونده :(  ولی من 3 روز بیشتر نیست که ویندوز رو نصب کردم.)

Control Panel\System and Security\System

مجبور شدم از یه کرک استفاده کنم  البته کرک که چه عرض کنم فقط تایمر رو از کار میندازه:

windows 7 problems

ولی فقط این نبود :(

2.همون شب دیدم تمامیِ گجت های نازنینم از کار افتادن :( فیلمش رو میتونید از این جا دانلود کنید ( با حجم 133 کیلوبایت)

آخه بدبختیِ من همینم نبود :( بعضی از اوغات هر پنجره ای رو باز میکنم هیچ اتفاقی نمی افته :((

اینا همه یه طرف بدبختیِ روشن نشدن سیستم یه طرف  :(((((((

پی نوشت: برادران اینا همه مشکلاتی بود که 7 با سیستمِ من داشت اگه واسه شما هم چیزِ جدیدی اتفاق افتاده خوشحال میشم بگید ممنون.

پی نوشت 2 : 7 الآن وضع مناسبی نداره پس سعی کنید با فید بک (Feedback)  فرستادن مایکروسافت رو از این مشکلات آگاه کنید

بهترِ بخونید:

فعال کردن GTA IV

ماشین با بوق MP3

برچسب‌ها: , , , ,

2 پاسخ to “مشکلات 7 با کامپیوتر من”

  1. اشکان Says:

    شما هنوز گیر کرک و سریال هستید؟؟؟؟؟ امیدوارم یه روز قانون کپی رایت اینجا رعایت بشه ببینم شما ویندوز کارها چیکار میکنید؟؟؟؟ هه هه هه هه هه هه هه ه ه ه

  2. محمدامین Says:

    فدا فیلم برداریت :)

پاسخی بگذارید

